צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות נהדרות בפטאיה

    איפה לאכול בפטאיה ומה לנסות?

    המסעדות הנהדרות האלה בפאטאיה נבחרות מתוך מבחר רחב. הם מציעים תפריטים הכוללים הכל, החל מאוכל רחוב תאילנדי פשוט לכמה באט ועד לסטייקים המשובחים ביותר בכמה אלפי באט.

    בהיותו ביתה של קהילה בינלאומית של גולים ותיירים מכל רחבי העולם, המטבח הזמין מגוון באופן דומה, עם טעמים אירופיים ותאילנדיים השולטים. המשיכו לקרוא כדי לקבל כמה רעיונות היכן לאכול בפטאיה ומה לנסות, שנבחרו מבין מאות המסעדות באזור ואת היתרונות של האוכל, השירות והאווירה שלהם.

    1. חדר רויאל גריל ומרתף יין

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות
    • מותרות

    חדר רויאל גריל ומרתף היין במלון רויאל קליף ביץ' מציע אווירה בהירה וקומפקטית המעניקה לו אווירה של בלעדיות ורצינות. זו לא מסעדה בה אוכלים ושתייה משקאות, אלא בה אתם נהנים מסטייקים רכים, שהוכנו באהבה, בעוד שמתענגים על יינות משובחים ממבחר יוצא דופן.

    המקום המוכר הזה של Chaîne des Rôtisseurs הוא מסוג המקומות שבהם תתביישו להזמין בירה עם הסטייק המוצלח שלכם. בהמשך למנטליות של המלון שהוא חלק ממנו, זהו מקום שבו האיכות היא השיקול העליון.

    מקום: Royal Cliff Resort, 353 Phratamnak Road, גבעת פראטאמנאק, פטאיה, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    פתוח: רביעי-שני 18:30-22:30 (סגור בימי שלישי)

    טלפון: +66 (0)38 250 421

    2. המסעדה והבר של בית הזכוכית מול החוף

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות
    • מותרות

    הבר-מסעדה Glass House שעל חוף הים הוא מקום מגניב בחוף ג'ומטיין (Jomtien Beach), המתמחה במאכלי ים ובשקיעות מרהיבות. ההסתגרות שלו מחוץ לעיר מעניקה לו אווירה אקסקלוסיבית, רומנטית ונינוחה.

    בין אם אתם נהנים מבריזת הים בצל עצי האורן שעל הטרסה או נהנים מהנוף הנשקף מבית הזכוכית הממוזג, תוכלו ליהנות מלמעלה מ-170 מנות תאילנדיות ומערביות, כולל כמה ממאכלי הים הטובים ביותר בפטאיה. תוכלו להירגע עם משקאות לאחר ארוחת הערב על הספות הנוחות, כאשר המים הצלולים כבדולח זורמים אל החוף החולי הנמצא במרחק של מטרים ספורים בלבד משם.

    מיקום: 5/22 Moo 2 , ג'ומטיין, מחוז סאטאהיפ, צ'ון בורי 20250, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-11:<> עד חצות

    טלפון: +66 (0)38 255 922

    3. מסעדת רדיוס, קייפ דארה ריזורט

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות

    אתר הסעודה באוויר הפתוח ממוקם באתר הנופש קייפ דארה (Cape Dara Resort) בפאטאיה, ומציע נופים נהדרים של מפרץ פטאיה (Pattaya Bay) ושל החוף. במסעדה סביבה נעימה ורומנטית עם מקומות ישיבה נוחים בחוץ, שם תוכלו ליהנות מבריזת הים הקרירה עם ארוחת הבוקר או לצפות בשקיעה המדהימה עם ארוחת הערב. זוהי אחת המסעדות הטובות ביותר בפאטאיה לארוחה רומנטית.

    גולות הכותרת של התפריט האסייתי והאירופי כוללות לזניה במנות נדיבות וסושי וסשימי מהשורה הראשונה לצד תפריט תאילנדי מלא. אם אתם מעדיפים את המזנון המכובד והמגוון לא פחות, יש תחנות בישול וגילוף בעלי חיים, כמו גם תנורים לטנדורי טרי ופיצות.

    מקום: Cape Dara Resort, נאקולה רואד סוי 20, פאטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 6:11-<>:<>

    טלפון: +66 (0)38 933 888

    4. מסעדת קאסה פסקל

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Casa Pascal היא מסעדה משובחת ברחוב פטאיה השני שמתגאה במנות האיכותיות שלה. לעתים קרובות ניתן לראות את הבעלים מתערבב עם הלקוחות, בודק שהכל בסדר ומסביר כיצד הוא משתמש רק במרכיבים הטובים ביותר. זה כולל משלוחים מיוחדים קבועים של פריטים נדירים כמו לובסטרים אטלנטיים ופטריות אירופאיות או כמהין.

    מקום האירוח מארח באופן קבוע מזנון בראנץ' יומי וברביקיו תחת כיפת השמיים. בעוד התפריט מגוון וכולל כמות קטנה של אוכל תאילנדי, פירות הים הם מקור הגאווה הגדול ביותר של הבעלים.

    מיקום: 485/4 Pattaya Second Road, דרום פטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי, תאילנד

    פתוח: בימים שלישי עד ראשון בין השעות 8:00-2:00 ובין השעות 6:00-11:00 (סגור בימי שני)

    Phone:   +66 (0)38 723 660

    5. Cafe des Amis Fine Dining

    טוב עבור:

    • חיי לילה
    • אוכל
    • זוגות
    • מותרות

    מסעדת Café des Amis Fine Dining הממוקמת בפאטאיה מתגאה ברעננות האוכל שלה. הצוות הקולינרי שמאחוריו מתגאה בכך שהבשרים המיובאים, הלובסטרים, הצדפות, המולים, הסלמון וכבד האווז לעולם אינם קפואים. לפיכך, מנות מיוחדות כפופות לזמינות ויש להזמינן מראש במידת האפשר.

    מטבח עילי צרפתי בשילוב עם עיצוב ביתי תאילנדי-באלינזי רומנטי. הוא כולל גינה יפה עם פסנתר רך ומוזיקת ג'אז ווקאלית, ובר עם למעלה מ-150 משקאות חריפים וליקרים ליצירת חוויה נעימה, ייחודית ואקסקלוסיבית.

    מיקום: 391/6 Thappraya Road Soi 11, ג'ומטיין, פאטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20260, תאילנד

    פתוח: בימים שלישי עד ראשון בין השעות 17:00-22:30, בימי שני בין השעות 17:00-23:00

    טלפון: +66 (0)84 026 4989

    6. מסעדת שוגר האט

    טוב עבור:

    • אוכל
    • זוגות

    מסעדת Sugar Hut, המהווה חלק מאתר הנופש שוגר האט בפטאיה, היא פינת אוכל הממוקמת בלב יער קטן, ומעניקה לה תחושה של בידוד וריחוק. זאת למרות היותו באמצע העיר. בסוף דרך ארוכה ומפותלת, בבניין פתוח מעץ טיק עם מוזיקה מסורתית עדינה, מוגש אוכל תאילנדי יוצא דופן באווירה רגועה להפליא.

    התפריט רחוק מהמבחר הנפוץ והמוגבל ביותר של זרים, וכולל מרכיבים אקזוטיים ומתכונים. אלה מוכנים בזהירות רבה ותשומת לב לפרטים, ויוצרים חוויה ייחודית.

    מיקום: 391/18 Thappraya Road, ג'ומטיין, פטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי, תאילנד

    טלפון: +66 (0)38 251 687

    7. קפה קדילאק

    טוב עבור:

    • אוכל

    בית הקפה קדילאק במלון ווייב הוטל בפאטאיה (Pattaya) מציע סגנון ארט דקו של מיאמי ביץ' המספק סביבה מהנה ופאנקית. זה בא לידי ביטוי גם בתפריט שלו. מרכיבים איכותיים מורכבים בפיוז'ן בלתי צפוי שעובד בצורה יוצאת דופן, כמו ההמבורגר האדיר של וואגיו.

    תפריט ארוחת הבוקר המיוחד, הזמין בין השעות 7:11 ל-<>:<>, כולל גם שימוש יצירתי באלמנטים יוצאי דופן. יחד עם זאת, ישנם כמה מאכלים מנחמים אמריקאים טובים ובריאים כמו נאצ'וס, spareribs ועוגת גבינה ניו יורקית, שם היצירתיות של השף נבלמת והמתכונים המסורתיים עוקבים בנאמנות.

    מקום: Wave Hotel, 310/2 Beach Road , דרום פטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    טלפון: +66 (0)38 410 577