צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי הלילה של פטאיה

    חיי הלילה של פטאיה ראויים לחלוטין למוניטין העולמי שלהם. זהו מקום גיהינום שבו אנשים דורשים את הכיף והבידור האולטימטיביים. ישנם היבטים אחרים למוניטין שלה שעשויים להיות פחות ראויים, אבל אי אפשר להכחיש שזה המקום ללכת אליו לבילוי טוב. כמעט בכל חלק של האזור כולו יש צורה כלשהי של חיי לילה, בין אם זה חיי לילה שובבים בברי גוגו, להקות רוק חיות, תקליטנים בינלאומיים, מופעי קברט, מסיבות בריכה, ברים על הגג או סתם חצי ליטר שקט עם המקומיים הרחק מהבית. יש הרבה מגוון שניתן למצוא בעיר ובסביבתה, עם סוגים שונים לחלוטין של מקומות במרחק קצר מאוד זה מזה, לפעמים זה לצד זה באותו רחוב.

    בין אם אתם כאן רק לסוף שבוע או לשהייה ממושכת, חוויית חיי הלילה של העיר היא חובה לכל מבקר. למרות שיש לה מוניטין של הברים וההולכים של הבחורים, זה עכשיו רק חלק קטן ממה שיש לעיר להציע. בין אם אתם מחפשים מופעי קברט, אולמות מוזיקה חיה, מטבח ברמה עולמית או קוקטיילים בעבודת יד מיוחדת, אין ספק שתמצאו את מה שאתם מחפשים:

    המופע של קארברט

    מופע הקברט של אלקאזר בפטאיה הוא המופע המפורסם והמבדר ביותר בעיר פטאיה, מה שאומר הרבה בהתחשב בכמות התחרות האיכותית על תואר כזה. הסרט, שהוצג על ידי צוות שחקנים בן 400 חברים, נמשך כ-70 דקות וכולל אקסטרווגנזה בידורית נוצצת וזוהרת בתיאטרון המבוסס על דרך פטאיה השנייה. ההצגה נפתחה לראשונה בנובמבר 1981 עם תיאטרון של 350 מושבים בלבד, אך זה הוחלף מאוחר יותר בקיבולת העצומה הנוכחית של 1,200 מושבים עם מערכות אור וסאונד משוכללות. המתקנים והמופע עצמו מתעדכנים ומשתפרים כל הזמן, מוודאים שהמופע נשאר רענן ומבדר, מסנוורים את הקהל שנה אחר שנה.

    מדרחוב פטאיה

    אם אתם מתכננים להגיע לפטאיה, בטח שמעתם על רחוב ההליכה היפהפה הזה. רחוב החוף הזה, שאורכו כחצי קילומטר, מקבל את שמו מהעובדה שהוא סגור לתנועה ממונעת מדי לילה, ואז הוא מתמלא מיד בהולכי רגל חוגגים. כמעט כל בניין משני צדי הכביש הוא מועדון לילה, בר או בר גוגו של תיאור כלשהו, כאשר רבים מהדוכנים הקטנים שמסביב זהים מאוד. ניתן למצוא לילות נהדרים ממה שמכונה "בר המכוניות האדום" – מדרחוב גוליבר – בקצה אחד של הרחוב ועד דיסקוטק מיקסקס בקצה השני, עם מועדון הדיסקו פייר, 808, מועדון נדודי שינה, קנדישופ, דיסקו ימי, שאק ולוציפר דיסקו בין הטובים ביותר. בצד המרושע, מועדון שדה התעופה, אלקטרז, בקרה, מועדון הברזל ואזור X הם כולם ברי גוגו בעלי דירוג גבוה מהמבחר הרחב מאוד. הקפידו לבקר במדרחוב כדי לתפוס את התחושה האמיתית של התרבות התאילנדית.

    מועדון החוף פלאנט ארת'

    ישנם מספר מקומות בפטאיה למסיבות חוף, מועדון החוף Planet Earth מגיע הכי קרוב. המקום מתגאה במוזיקת ריקודים נהדרת של תקליטנים אורחים מקומיים ובינלאומיים, כסאות נוח ענקיים, בגדי ים מעוצבים למכירה, בריכת שחייה, מכונת קצף, מבצעי שתייה מדהימים וג'לטו איטלקי אותנטי. מסיבות סוף השבוע הגדולות מושכות אליהן את החברה הגבוהה המקומית ואת הקהל הצעיר של תאילנדים ותיירים חובבי כיף, כולל בחורים שריריים ובחורות לבושות ביקיני. חוף ג'ומטיין (Jomtien Beach) נמצא גם הוא ממש מעבר לכביש כדי להשלים את חוויית מסיבת החוף. פתוח רק בעונת התיירות, הכיף מתחיל מאוחר בבוקר ומסתיים בדרך כלל מוקדם בבוקר למחרת.

    מידע על בואקאו

    סוי בואקאו (Soi Buakhao) ידוע כיום כמדרחוב החדש של פטאיה. הכביש הצר, העובר כל הדרך מפטאיה קלאנג לדרך פאטאיה דרום, הוא קצת יותר ידידותי למבוגרים מקודמו המפורסם יותר, רחוב ההליכה האמיתי. זה מושך קהל מבוגר יותר, ולכן יש פחות מועדוני לילה עתירי אנרגיה. במקום זאת, יש בו יותר ברים של בירה, ברים של ליידי בוי וברים של גו-גו מאשר בכל מקום אחר בעיר. הבולטים כוללים את רחוב אקשן שבו כל בר הוא בר ליידי בוי ואת Soi LK Metro שבו כמעט ניתן לומר את אותו הדבר עבור ברים go-go, אבל יש גם כמה ברים ספורט נחשבים מאוד.

    שוק הלילה תפראסיט

    קניות בלילה הן חוויה סוחפת באמת בפטאיה. שוק הלילה Thepprasit הוא אחד המפורסמים ביותר בפטאיה. זהו שוק תוסס עם מוזיקה, ברי קוקטיילים פופ-אפ וטונות של מופעי רחוב. יש אוסף מרשים של דוכנים, שמוכרים הכל, החל משעוני מעצבים מזויפים, אלקטרוניקה סינית מפוקפקת, מותגי בגדים מזויפים ועד תיקים וקו סאמטיקה. לא רק שהשוק הוא מהומה של צבעים, אלא שגם ניחוח המטבח התאילנדי הטעים ימלא את נחיריכם ברגע שתיכנסו לפאתיו. יש כאן כ־80 דוכנים שמוכרים בהם נודלס, בשרים על האש, סלטים חריפים, דגים מלוחים ומעדנים אסייתיים אחרים. אז גם אם אתם לא מתכוונים לקנות, פשוט בואו לאכול אוכל רחוב מרסק שפתיים.

    הברים הטובים ביותר בפאטאיה

    המספר העצום של ברים בפטאיה הוא אחד הדברים הראשונים שכולם שמים לב אליהם. כשתתחילו לדבר על זחילת פאבים בעיר, תבינו כמה פנינה העיר הזו נמצאת בברים ובמועדוני לילה עד כדי כך שהברים באמת ארוזים יחד. בדרך כלל אחד הדברים הראשונים שאנשים רבים עושים לאחר ביצוע הצ'ק-אין למלון שלהם הוא לטייל ולבקר באחד הברים הרבים לבירה קרה ונחמדה – וכן, זה יכול להיות ממש מרגש ומדהים. הסיבה היא שיש כל כך הרבה מהם, ואתה אף פעם לא באמת יודע למה לצפות, או איזה סוג של ניסיון יהיה לך. ברים של בירה הם גם אלטרנטיבה זולה נהדרת לברים של גו-גו. אתה לא מוצא את עצמך בצרות של חיפוש חסר סבלנות אחר ברים מדהימים כאלה בפטאיה, לכן הגענו עם הרשימה הבאה של הברים הטובים ביותר:

    אופק בר

    בר הורייזון (Horizon Bar) ממוקם בקומה ה-34 של מלון הילטון פטאיה (Hilton Pattaya) המסוגנן, ומהווה מקום אטרקטיבי במיוחד עבור זוגות המחפשים רומנטיקה ורוצים להתפעל מהאופק היפה. הבר באוויר הפתוח כולל כסאות נוח בהם תוכלו להירגע תחת כיפת השמיים בעודכם משקיפים על אורות העיר המנצנצים והים. הדי ג'יי מנגן את הלהיטים החמים ביותר כדי להכניס אתכם למצב הרוח של המסיבה. תוכלו ללגום קוקטייל מיוחד או יין או בירה מיובאים משובחים וליהנות משינוי מרענן מסצנת הלילה הרגילה של פטאיה. כדי באמת לסיים את היום בסטייל, הזמינו ארוחת ערב מענגת בבר הורייזון.

    אגוגו קונטרול

    Baccara Agogo הוא אחד מברי הגוגו התוססים, האלגנטיים והפופולריים ביותר לאורך רחוב ווינגינג (Winging Street) בפטאיה. גברים ונשים מוזמנים לצפות ברקדנים המסנוורים עולים לבמה לביצוע מהלכים מפתים, מחניקים וסקסיים. ישנם מקומות רבים ברחבי פטאיה בהם תוכלו לצפות בריקודי מוט וזאבים מדהימים, אך השליטה הדו-מפלסית באגוגו באמת זורחת. אתה יכול גם לעשות נצנוץ על רחבת הריקודים אם אתה רוצה, או פשוט להזמין משקה וליהנות מהמופע. בקרו ב-Happy Hour למבצעים והנחות מעולים.

    קסטרו שואו בר

    אקסטרווגנטי, נועז וגדול מהחיים, קסטרו שואו בר הוא אחד הברים הגאים המרגשים ביותר בפטאיה. ממוקם קרוב לרחוב ווקינג, במורד סוי (רחוב) בשם Boys Town, יש בו מופעי במה ליליים ורקדני קויוט גברים. תוכלו לצפות לנוצות צבעוניות, שפע של פיג'מות וכיף גדול במופעי הקברט השופעים. אירועים מיוחדים קבועים מגבירים את גורם הכיף. הכינו את עצמכם ללילה של ריקודים, שתייה, פלירטוט והרבה זוהר.

    קוטג' קראפט

    מלון קראפט קוטג' פטאיה (Craft Cottage Pattaya) מציע חוויית בר בסגנון אירופאי בלב פטאיה. הבר הפתוח מציע שפע של מקומות ישיבה נוחים, בהם תוכלו לשבת ולהירגע באווירה מסבירת פנים. המוזיקה שקטה מספיק כדי לאפשר לך לדבר עם החברים שלך, אבל מספיק חזק כדי לגרום לך לרצות לשיר יחד לשירים קלאסיים. תוכלו להיכנס למטבח המערבי והתאילנדי וליהנות מתפריט המשקאות הנרחב, הכולל מבחר גדול של בירות בוטיק. מקום בילוי מעולה, מלון קראפט קוטג' פאטאיה (Craft Cottage Pattaya) מציע הפוגה מבורכת ממוסדות השתייה האנרגטיים יותר של פטאיה. ככל שהלילה נמשך, אם אתם רוצים מקום למסיבה, אתם נמצאים במרחק צעדים ספורים בלבד מתחנות המטרו התוססות סוי דיאנה (Soi Diana) ו-LK.

    אלקטרז

    Alcatraz הוא בר גו-גו ייחודי ומפורסם עם הנושא של הכלא שנבנה בו והוא אולי בר הגו-גו הגדול ביותר בכל רחוב ווקינג, שם הוא המפורסם ביותר. עם נושא כה שובב אתה יכול לצפות להרבה תאי כלא מזויפים ואזיקים. יש מבצעים מיוחדים על בירה מהחבית מסביבות חצות וטרקלין בקומה העליונה שניתן להזמין למסיבות, לילות רווקים וכדומה.

    פאיו לאונג' בר

    בר הטרקלין Payot הוא מוסד שתייה מתוחכם בתוך מלון Windy Inn של פטאיה. הבר נמצא בבעלות משפחה צרפתית, ומתמחה במנות טעימות מצרפת ומאיטליה. תוכלו למצוא גם מאכלים תאילנדיים אהובים בתפריט. הבר הקלאסי כולל מקומות ישיבה בפנים ובחוץ עם אווירה רגועה. תתחילו להרגיש בנוח ברגע שתלכו במעלה השביל, שבו אורות פיות מקסימים מנצנצים באופן מפתה בין השיחים המטופחים. בר אלגנטי רענן ומודרני זה נמצא במרחק צעדים ספורים בלבד מהאנרגיה הגבוהה של רחוב ווקינג (Woking Street).

    מועדון נמל התעופה

    המועדון הזה, שנבנה כדי להידמות למטוס אמיתי, אורז כמה שיותר מבחינה אנושית בחלל הפנוי שלו, וככזה, הוא יכול להיות די לא נוח אם אתה יושב סביב הבמה המרכזית ליד הדלת. בהיותו בר גוגו הוא מושך אליו תיירים רבים לאורך כל היום וכאן הבר הזה מפורסם ביותר. הקפד לנסות את זה כשאתה הולך במדרחוב.

    הארד רוק קפה

    המותג הארד רוק הוא שם נרדף למנגינות רוק קלאסיות ואוכל טקס-מקס ממלא לב, וזה בדיוק מה שתקבלו בהארד רוק קפה פטאיה. מהשלט בצורת גיטרה שמהבהב מלמעלה כשמגיעים, ועד מזכרות הרוק שעל הקירות והבר בסגנון קלידים, Hard Rock Café מספק נתח אמריקנה שאין לטעות בו ללב מפרץ פטאיה. במהלך היום, יש בריכה ליד בית הקפה כי ביום המבקרים מורשים להשתמש בתשלום, ובלילה, בית הקפה מתעורר לחיים עם הצלילים של להקות הכיסוי המובילות של אסיה. הארד רוק קפה ממוקם באופן בולט על כביש החוף, בין סוי 6 ל -7, במיקום מרכזי ואי אפשר לפספס אותו בזכות ראש הגיטרה הענק שנמתח מעל המסעדה.

    סקייבר הגג והמסעדה

    סקיי בר הגג ומסעדת Pattaya הוא מקום מהנה ותוסס להירגע בו לאורך כל היום והלילה. המלון, הממוקם מעל מלון המעצבים Siam@Siam, מעוצב בסגנון מודרני אקלקטי, משקיף אל נופים יוצאי דופן של חוף פטאיה (Pattaya Beach) והוא ביתם של מסיבות בריכה בלתי נשכחות וערבי סרטים. האוכל באוויר הפתוח משתרע על פני שני מפלסים. החלק העיקרי של המסעדה נמצא בקומה ה -24, ואילו בר הבריכה נמצא ב -25. שניהם מהווים תוספות צבעוניות ויצירתיות לחיי הלילה הידידותיים יותר למשפחות של צפון פטאיה, כמו גם מגישים אוסף משובח של מנות בינלאומיות וקוקטיילים יצירתיים כגון Ice Bomb ו-SOS Flambe.

    FFlic קליף ומועדון בריכה

    FFlic Cliff & Pool Club הוא מימוש ההקבלה הפופולרית יותר ויותר בין איביזה לפטאיה. שתיהן עיירות מסיבות חוף בהן חיי הלילה ידועים בעולם. שניהם גם נהנים ממזג אוויר חם רוב השנה, מה שהופך את מסיבת הבריכה לדרך נהדרת לשמור על קור רוח תוך שמירה על קרירות. כמקום המותאם בדיוק למטרה זו, מועדון FFlic הוא הטוב ביותר בעיר.

    טרקלין סאנסט

    ממוקם בקומה ה -6 של מלון ברקודה, טרקלין סאנסט אינו בר הגג הגבוה ביותר בפטאיה, אך הוא ללא ספק אחד המסוגננים והמרגיעים ביותר. ולמרות שזה לא בשמיים, המרפסת עדיין מגיעה עם נוף פנטסטי של האוקיאנוס ומפרץ פטאיה, מדהים במיוחד (כמובן) ממש סביב השקיעה. המרפסת הקטנה אך האקסקלוסיבית בה תוכלו ליהנות ממבחר רחב של קוקטיילים ייחודיים, רשימת יינות בינלאומית ותפריט בסגנון טאפאס לרעבים.

    מסעדה וטרקלין רופינו

    מסעדה איטלקית משובחת לצד הבריכה ובר טרקלין, הממוקם על גבי סנטארה גראנד (Centara Grand) ומציע נופים נפלאים של מפרץ תאילנד. המסעדה והבר שעל הגג מעוצבים בסגנון אופנתי ומודרני מאוד, ומציעים מקומות ישיבה בפנים ובחוץ על הטרסה. כאן תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנות בהשראת טעמים איטלקיים ביתיים, לצד מבחר נאה של יינות וקוקטיילים מרעננים. צפו לאווירה מקסימה ונעימה.

    אותה ואת

    בר הגג Le Vela, הממוקם על גבי U Pattaya ב-Na Jomtien, הוא המקום המושלם לחוויית גג רומנטית בפאטאיה. מרפסת גג כפרית, מסוגננת ומודרנית, לא כל כך גבוהה בגובה, אבל עם הגדרות תכונות מים נחמדות ושקיות שעועית נוחות, זה באמת מקום להירגע ולהרגיש באחד עם נופי האוקיאנוס המדהימים. בר הגג מציע מגוון רחב של חטיפים טעימים, משקאות מרעננים וקוקטיילים, יחד עם שירות ידידותי.

    מסעדות הבר הטובות ביותר בפאטאיה

    המגוון והמגוון המדהים שמסעדה מציעה הוא באמת מעבר לכל אמונה. המבחר כולל שפע של מנות לאומיות ומגוון שלם של מחירים. אתה יכול למצוא תאילנדי, סיני, יפני, קוריאני, מזרח תיכוני, הודי, צרפתי, איטלקי, גרמני ועוד קטגוריות רבות, עם מרכיבים אותנטיים, תכשירים נשגבים וערך לא יאומן שניתן למצוא. ההגדרות של מסעדות פטאיה אלה מגוונות וייחודיות באותה מידה. לאכול כמו מקומי מרוכלי הרחוב או ליהנות מנופי החוף עוצרי הנשימה מהקומות הגבוהות ביותר של הבניינים הגבוהים ביותר בעיר; תוכלו לטעום את מאכלי הים הטריים ביותר, שנתפסו על ידי קהילות דייגים מקומיות, ממש על החוף או להתענג על סביבה מפוארת בחדרי האוכל המשובחים ביותר. יש כל כך הרבה מגוון כי אתה תהיה מפונק לבחירה.

    כשאתם יוצאים לשתות קוקטיילים בפטאיה, הסיכויים די גבוהים שבשלב מסוים תרצו לאכול. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבחור בר שמגיש גם אוכל. כך לעולם לא תצטרכו לעזוב את כיסא הבר שלכם בכל פעם שאתם רעבים. לכן, כדי למלא את משאלתך, סיפקנו לך רשימה של אוכל הבר של פטאיה שהוא מספיק טוב לאכול גם אם חסר לך חותך חוטים:

    חדר רויאל גריל ומרתף יין, רויאל קליף

    במקום הזה יש אווירה בהירה וצפופה של חדר הגריל המלכותי ומרתף היין שמעניק לו אווירה של בלעדיות ורצינות. זוהי המסעדה היומיומית שלך בה אתה אוכל ושתייה משקאות, אך שם נהנים מסטייקים רכים, שהוכנו באהבה, בעוד יינות משובחים ממבחר יוצא דופן מתענגים. זה מסוג המקומות שבהם תתביישו להזמין בירה עם הסטייק המוצלח שלכם. בהמשך למנטליות של המלון שהוא חלק ממנו, זהו מקום שבו האיכות היא השיקול העליון. בסך הכל, אפשרות נהדרת לבלות בה את הלילה.

    בית הזכוכית

    בית הזכוכית, המתמחה במאכלי ים ובשקיעות מרהיבות, מעניק לו בידוד מחוץ לעיר ומשרה אווירה אקסקלוסיבית, רומנטית ונינוחה. בין אם אתם נהנים מבריזת הים בצל עצי האורן שעל הטרסה או נהנים מהנוף הנשקף מבית הזכוכית הממוזג, תוכלו ליהנות מלמעלה מ-170 מנות תאילנדיות ומערביות, כולל כמה ממאכלי הים הטובים ביותר בפטאיה. תוכלו להירגע עם משקאות לאחר ארוחת הערב על הספות הנוחות, כאשר המים הצלולים כבדולח זורמים אל החוף החולי הנמצא במרחק של מטרים ספורים בלבד משם. בסך הכל, החממה היא התשובה המלאה שלך לבילוי לילי!

    לאט

    המוניטין של מאטה הארי, מסעדה מצוינת, ידוע ברחבי פטאיה. עם התמחויות בתפריט כמו צלופח מעושן, טרין דה אווז תוצרת בית, פילה בשר צבי ועגל הולנדי בחלב, לא קשה להבין מדוע. כמו שמו, הרבה מהמנות של מאטה הארי הן ממוצא הולנדי, אך עם השפעות מרחבי אירופה. יש גם תפריט תאילנדי משובח, הכולל את אותם מרכיבים איכותיים והכנה מקצועית. עם בחירה בין פנים אינטימי או ישיבה רגועה באוויר הפתוח, מאטה הארי יוצרת חוויה אקזוטית ורומנטית – גם דומה לשמה. הקפד לבוא למקום הזה אם אתה רוצה אווירה טובה עם אוכל טעים!

    מסעדת שוגר האט

    תחושה של הסתגרות וריחוק, למרות היותו באמצע העיר. בסוף דרך ארוכה ומפותלת, בבניין פתוח מעץ טיק עם מוזיקה מסורתית עדינה, מוגש אוכל תאילנדי יוצא דופן באווירה רגועה להפליא. התפריט רחוק מהמבחר הנפוץ והמוגבל ביותר של זרים, וכולל מרכיבים אקזוטיים ומתכונים. אלה מוכנים בזהירות רבה ותשומת לב לפרטים, ויוצרים חוויה ייחודית. עם האווירה התאילנדית האותנטית הייחודית שלו בצורת כפר, המקום הזה גונב לבבות.

    בית פסקל

    מסעדת קאסה פסקל היא, כפי שהשם מרמז, בית מקסים השייך לפסקל – כלומר, פסקל שניידר ואשתו קים. המיקום שלהם על הדרך השנייה בולט כאחת המסעדות הטובות ביותר בדרום פטאיה, עם דגש מיוחד על שימוש במרכיבים איכותיים כדי לספק חווית אוכל מפוארת אך משתלמת להפליא. אם אתם באמת רוצים ליהנות מהאוכל המשובח האמיתי בפטאיה, דאגו להגיע למקום הזה.

    טרקלין המסעדה והבר של ברונו

    מסעדת Bruno's, המציעה חוויית סעודה משובחת באווירה נקייה ומודרנית, משתמשת במרכיבים מיובאים איכותיים מרחבי העולם, לרבות רכיכות אמריקאיות, כבד אווז צרפתי, בשר בקר אוסטרלי, חזיר איטלקי ודגים צ'יליאניים, לצד הירקות המשובחים ביותר שיש לתאילנד להציע. . תפריט המטבח העילי כולל דגשים כמו ספגטי דיו שחור עם ראגו לובסטר, צדפות על תרד עם רוטב שמנת יין לבן ודג שלג מטוגן במחבת ברוטב זעפרן. תוכלו לסיים את הארוחה במנוחה בבר הטרקלין הנפרד, המגיש קוקטיילים, משקאות חריפים, בירות ויין ממרתף היין המצויד היטב עם בקרת טמפרטורה.

    קדילאק קפה ובר, מלון גלים

    סגנון הארט דקו של קדילאק קפה, מיאמי ביץ', מספק סביבה כיפית ופאנקית, הבאה לידי ביטוי בתפריט. מרכיבים איכותיים מורכבים בפיוז'ן בלתי צפוי שעובד בצורה יוצאת דופן, כמו ההמבורגר האדיר של וואגיו. תפריט ארוחת הבוקר המיוחד, הזמין בבוקר, כולל גם שימוש יצירתי באלמנטים יוצאי דופן. יחד עם זאת, ישנם כמה מאכלים מנחמים אמריקאים טובים ובריאים כמו נאצ'וס, ספייסריב ועוגת גבינה ניו יורקית, שם היצירתיות של השף נבלמה והמתכונים המסורתיים הועברו בנאמנות.

    קפה דה אמיס

    Café des Amis גאים מאוד בטריות האוכל שלהם, ומתגאים בכך שהבשרים, הלובסטרים, הצדפות, המולים, הסלמון וכבד האווז המיובאים שלהם לעולם אינם קפואים. לפיכך, מנות מיוחדות כפופות לזמינות ויש להזמינן מראש במידת האפשר. בישול צרפתי הוט בשילוב עם בית תאילנדי-באלינזי רומנטי עם גינה יפה, פסנתר רך ומוזיקת ג'אז ווקאלית ובר עם למעלה מ-150 משקאות חריפים וליקרים ליצירת חוויה נעימה, ייחודית ואקסקלוסיבית.

    מסעדת רדיוס

    הסביבה המרהיבה והרומנטית של מסעדת Radius של אתר הנופש מציעה נופים ייחודיים של מפרץ פטאיה, במיוחד מהמקומות החיצוניים הנוחים בהם הסועדים יכולים ליהנות מבריזת הים הקרירה עם ארוחת הבוקר שלהם או לצפות בשקיעה המהממת עם ארוחת הערב שלהם, מה שהופך את זה לאחד ממיקומי המסעדה הטובים ביותר בפטאיה לארוחה רומנטית. מנות מהמטבח האסייתי והאירופי כוללות לזניה במנות נדיבות וסושי וסשימי מהשורה הראשונה לצד תפריט תאילנדי מלא. אם אתם מעדיפים את המזנון המכובד והמגוון לא פחות, יש תחנות בישול וגילוף בעלי חיים, כמו גם תנורים לטנדורי טרי ופיצות.

    מועדוני הלילה הטובים ביותר בפאטאיה

    מועדוני הלילה המדהימים והתוססים באמת של פטאיה הם חלק גדול ממה שהופך את העיר ליעד מסיבות כה ידוע. הם ממוקמים בעיקר לאורך רחוב ווינגינג המפורסם, ומושכים את חיות המסיבות המחפשות בילוי לילי תוסס בעיר במשך עשרות שנים. חלקם מתהדרים במערכות סאונד ותאורה חדשניות ומושכים יותר ויותר תקליטנים בינלאומיים גדולים. האפשרויות המוזיקליות העיקריות הן האוס, EDM, טראנס, היפ הופ ו-R&B, כאשר כמה מהמועדונים הגדולים יותר, מרובי החדרים, מנגנים על פני הספקטרום. בעוד שברוב המקומות יש כמה רקדני ערבה, מועדוני הלילה של פטאיה עוסקים בעיקר בהנאה מהמוזיקה ובהנאה, בניגוד לברי הבירה והטיולים הרבים שתמצאו לאורך רחוב ווקינג.

    מכיוון שפטאיה היא מרכז תיירותי מרכזי, הדבר הגדול במועדונים האלה הוא שהם תמיד עמוסים בכל לילה בשבוע, אפילו עם זרים ובעיקר בנות תאילנדיות שמחפשות להתחבר אליהם. גו גו ברים הסמוכים הם היופי שהתיירים מעריצים ביותר. המקומות שנבחרו להלן הם הטובים ביותר הזמינים בסצנת המועדונים של פטאיה, בהשתתפות כמה מהאמנים המקומיים והבינלאומיים המוכשרים ביותר על בסיס לילי:

    דיסקו פייר קלאב

    המזח הוא עוד מקום ברמה גבוהה מאוד, הכולל מערכת סאונד מתוחכמת, מסך LED ענק, עיצוב רב-מפלסי, ויותר אורות לייזר, כדורי דיסקו ומכונות עשן מאשר בכל מקום אחר בפטאיה. החזית המוארת כמעט מסנוורת, עם מסכי לד אפילו במדרגות שאתה עולה לכניסה, מושכים אותך לתוך פנים אופנתי ומודרני, אשר בדרך כלל עמוס במסיבות צעירות ורבים מהמקומיים של החברה הגבוהה יותר. מוזיקת טראנס והאוס מנוגנת על ידי תקליטנים מקומיים ובינלאומיים מצוינים. הקפד להכות במקום זה כדי לקבל את הרגל הקשה עד עלות השחר!

    חנות ממתקים

    חנות ממתקים נראית קצת כמו מועדון חוף מבחוץ, עם עצי דקל, מזרקות וכיסאות וספות גדולים ורכים. בהמשך הדרך תמצאו בר מרכזי ארוך, רחבת ריקודים קטנה אך עמוסה והופעה חיה נהדרת שמנגנת היפ הופ ו-R&B עד חצות. למרות העובדה שהחלל סביב הבמה מעט צפוף, יש מאחוריו הרבה מקום שבקושי נעשה בו שימוש, שם תמצאו כמה שולחנות ביליארד והשירותים. עוד אחד מהשמות הוותיקים יותר במדרחוב, קנדי שופ פופולרי במיוחד בקרב תאילנדים מקומיים.

    דיסקו ימי

    מארין דיסקו הוא מועדון הלילה המקורי בפטאיה. זה כבר באזור המדרחוב במשך עשרות שנים ונשאר פופולרי מאוד עם המקומיים והתיירים. הוא עבר מודרניזציה כבדה, עם מסכי LED בהירים לאורך החזית ומערכות תאורה וסאונד מודרניות בפנים, כך שהוא לא מראה את גילו המכובד. מרין, שמנגנת מוזיקת האוס ו-EDM, עסוקה מאוד בסביבות השעה 01:00 ונשארת כך עד השעות המוקדמות של הבוקר. ממוקם די קרוב לעץ רחוב ההליכה המפורסם, זהו מועדון הלילה הפופולרי ביותר של פטאיה בקרב הליידיבויים המקומיים.

    חמש חמש

    LimaLima יש הרבה במשותף עם דיסקוטק Mixx, אשר ממוקם ממש מתחתיו, בקצה באלי האי של רחוב ווקינג. זהו מקום מודרני וטרנדי המחולק לשני חדרים, כאשר האחד מנגן היפ הופ ו-R&B ואילו השני מוגדר לטראנס, האוס ו-EDM. הוא אירח כמה מהשמות הגדולים ביותר שהגיעו לפטאיה, כולל בוי ג'ורג', בוב סינקלייר, טיסטו ופדה לה גראנדה, אבל הוא מעולם לא השיג את אותה רמה של שבחים כמו מיקס. LimaLima הוא עדיין מקום נהדר לחגוג בו והוא פופולרי במיוחד בקרב תיירים.

    מועדון לילה 808

    ממוקם ישירות מעל חנות ממתקים, 808 כנראה יש את העיצובים המסוגננים והחדשניים ביותר של כל מועדון פטאיה. הוא מורכב מהרבה אזורים קטנים ומדורגים המובילים בהתמדה לבר הראשי המואר באור בהיר קרוב לבמה, מה שמעניק למקום צורה כמעט דמוית קולוסיאום. משמעות הדבר היא שבעוד שאתה וחבריך יכולים ליהנות ממידה מסוימת של הפרדה סביב אחד השולחנות הרבים, זה גם הופך את הריקודים לקצת יותר מסובכים מכיוון שאין קומה שטוחה אחת גדולה. מנגן שירים נהדרים של האוס ו-EDM, זהו מקום אופנתי אופנתי שראוי בהחלט לתווית שלו של מועדונים מהשורה הראשונה.

    Dclub

    מעט יוצא דופן בעיצובו, Dclub Pattaya הוא מקום ארוך וצר, המתהדר בבר הארוך ביותר בתאילנד – מרשים באורך 18 מטרים! מהבר האמור, תוכלו לקבל מבחר טיפוסי של בירות ומשקאות חריפים ליהנות מהם עם הכי הרבה רצועות היפ הופ שמגיעות מהפודיום של הדי ג'יי הסמוך, עם לילות מיוחדים מדי פעם לטראנס ודרום ובס. נפתח בספטמבר 2016 בכניסה לרחוב ווינגינג של סוי דיאמונד, הוא פיתח במהירות אווירה נהדרת.

    דיסקוטק גרנד קדחת

    המקום הענק הזה נפתח מחדש כדיסקו קדחת הגדול, הידוע בכינויו דיסקו קדחת, לפני 5 שנים ומאז הוא הצליח מאוד, במיוחד בקרב תיירים הודים. יש לו פריסה מתוכננת היטב, עם בר עגול גדול ממש באמצע ובמה גבוהה לאורך קיר אחד, המארחת מגוון רחב של להקות מקומיות, רקדנים ותקליטנים חיים. יש גם מרפסת מוגבהת סביב כל קצה החדר למי שרוצה ליהנות מהמופע מבלי להפריע לרקדנים. יש אפילו אזור פטיו נגיש מהמרפסת, עם נוף נהדר על מפרץ פטאיה. המוזיקה רועשת ומחירי המשקאות סבירים למדי למועדון ברחוב ווקינג.

    אנקור מועדון הודי מדהים

    ידוע בכינויו מועדון Abyzz, Encore הידוע גם בשם מועדון האינדיאנים של טוני הוא עדיין חלק מקבוצת טוני, הידועה בעיקר בזכות בעלותה מספר חדרי כושר ברחבי העיר. למרבה הפלא, זה כולל גם את המקום הזה, שבו יש בריכת שחייה ומתקני כושר. בנוסף, יש טרקלין צ'יל-אאוט בקומת הקרקע ונרגילה, עם דיסקוטק בקומה העליונה. אזור הקומה העליונה כולל גם מרפסת המשקיפה על רחוב ווקינג (Woking). לדיסקוטק יש נושא דרום אסייתי / מזרח תיכוני ראוותני, עם ציורי תקרה בסגנון מיכלאנג'לו, ובאופן טבעי מושך הרבה תיירים מאותו חלק של העולם.

    מועדון נדודי שינה

    ממוקם מעל iBar הפופולרי, בערך באמצע הדרך לאורך רחוב ווקינג, מועדון זה מתגאה בעיצוב מסוגנן, מערכות סאונד ותאורה נהדרות, ורחבת ריקודים גדולה אך עמוסה מאוד, המחולקת לבמות קטנות לרקדני ערבה. העמוס ביותר אחרי חצות, במיוחד לקראת סוף השבוע, לוח השנה מנוקד בערבי נושא מיוחדים, שהם תמיד מהנים ותוססים. תקליטנים אורחים מרשימים ואורחים בינלאומיים מזדמנים מנגנים שילוב טוב של רצועות היפ הופ, האוס ו-EDM וגם מחירי המשקאות סבירים למדי, מה שהופך אותו למקום פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. כפי שהשם מרמז, המועדון הזה לעולם לא ייתן לך לישון בשקט ויהיה לך את הרגל מקישה מאז עלות השחר.

    גוליבר'ס

    כמעט הבר הראשון שרואים כשנכנסים לרחוב ווינגינג מסוף דרך החוף, השלט הייחודי בסגנון הרכבת התחתית של לונדון הוא התחנה הראשונה ברוב הלילות בחוץ, ועבור רבים, האחרונה. זה ידוע לעתים קרובות בשם "בר המכונית האדום" בגלל Cadillacs אדום בוהק דבוק לקיר לאורך הסמטה הצרה שלוקחת אותך עד הכניסה. בפנים תמצאו מעין מתווה דמוי פאב, עם שולחנות ביליארד, דוכנים ובר מרכזי ארוך. בקצה הרחוק יש רחבת ריקודים קטנה ובמת DJ, שממנה כישרונות מקומיים מנגנים שילוב טוב של מוזיקת היפ הופ ו-R&B.

    תקציר

    בואו נסכם את הנושא, כאן במאמר זה יש לנו מבוא קצר פטאיה יחד עם הדגשת כמה מהנורמות הבולטות שלה, התרבות וחיי הלילה. עברנו גם על פעילויות ומקומות שונים כדי ליהנות מחיי הלילה של האזור, מקומות מוזיקה, ברים, מסעדות ומועדוני לילה. פעילויות כאלה מספקות מקור נהדר של בידור לתיירים ולמקומיים כאחד.

    כפי שכבר מפורט, אטרקציית חיי הלילה של פטאיה מתפשטת ברחבי העיר. ישנם מספר רחובות / אזורים שוקקים בעיר בהם בתי קפה, אולמות קונצרטים וריקודים, גלריות ומסעדות מציעים משהו מיוחד לכל מי שאוהב את האטרקציה של תרבות, קניות וחיי לילה. יש שפע של פאבים וברים ברחבי אזורי העיר והם באמת מספקים את צמאונם של מבקרים צמאים שבהם תוכלו ליהנות מהקוקטיילים שלכם עם היופי האדריכלי המהפנט של העיר.

    אתה לא מרגיש רעב במהלך הטיול שלך, ולכן הצענו גם כמה מהמסעדות הטובות ביותר בעיר המציעות אוכל אקזוטי טעים ואוכל משובח יחד עם המשקאות האהובים עליך. תוכלו ליהנות מהטעם של אוכל טוב יחד עם אלכוהול נהדר.

    ולבסוף, עברנו על מבחר מקיף של מועדוני לילה בעיר המציעים מוזיקה וכיף נהדרים עם כמה אפשרויות שתייה וקוקטיילים אקזוטיות להפליא שיתבלו את החוויה הכוללת שלכם של חיי לילה מקסימים במהלך שהותכם בפטאיה.

    כל החוויות שהוזכרו לעיל יעבדו יחד כדי להפוך את הטיול שלכם לפטאיה לבלתי נשכח לחלוטין. שילוב מושלם ומאוזן של הפעילויות שצוינו לעיל יכול למעשה לשפר את החוויה שלך ולהפוך את הטיול שלך לבלתי נשכח ביותר עבורך.