צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    איפה לשהות בפטאיה

    היכן לשהות בפטאיה עבור יוקרה

    אם אתם מחפשים יוקרה ופרטיות ממש על החוף, מומלץ לבקר בסוויטות רויאל ווינג וספא (Royal Wing Suites & Spa), הממוקמות על חוף פרטי כ-10 דקות נסיעה דרומית למרכז העיר. מקום האירוח רויאל ווינג סוויטס (Royal Wing Suites) הוא חלק ממתחם נופש המשתרע על פני 64 דונם, ומציע 85 סוויטות מפוארות ומרווחות המעוצבות בזהב ובשיש. רבים מהם כוללים גם טרסות עם נוף לים.

    השירותים באתר כוללים שני חופים פרטיים לאורחים, ספא עם חדר אדים וסאונה, ומספר אפשרויות לסעודה. יש גם בריכת שחייה מקסימה עם משרת אישי. מלון רויאל ווינג (Royal Wing) הוא מקום אירוח ידידותי למשפחות, עם שפע של מתקנים לילדים בכל הגילאים.

    מלון Wave הוא אפשרות יוקרתית נוספת והימור טוב אם אתם מחפשים להישאר במרכז העיר פטאיה. מלון בוטיק בסגנון ארט דקו זה הממוקם ממש על ביץ' רואד (Beach Road) עם נוף לאוקיינוס, כולל 18 חדרים וסוויטות בלבד, ומעוצב כך שירגיש כמו לישון בסאות' ביץ' (South Beach) במיאמי.

    החדרים והחללים הציבוריים מעוצבים להפליא, עם שפע של צבע ורהיטים ואביזרים שנבחרו בקפידה. יש גם מסעדה באתר, המגישה שילוב של אוכל מנחם אמריקאי ומאכלים אסיאתיים אהובים, ובריכת שחייה עם נוף לים.

    אתר הנופש אינטרקונטיננטל פטאיה ממוקם גם על חוף פרטי כשלושה קילומטרים ממרכז העיר פטאיה. המלון מציע חדרים אלגנטיים ווילות מפוארות המעוצבות בסגנון תאילנדי, מרווחות ונוחות. רבים מהם מגיעים עם הטבות כמו שירות משרת אישי, אמבטיות טבילה המיועדות לשניים, ואפילו בריכות מים עמוקים פרטיות במקרה של הווילות.

    השירותים באתר כוללים שלוש מסעדות שונות, שלוש בריכות שחייה הממוקמות בתוך גנים טרופיים מטופחים, חדר כושר, חדר כושר וחניה באתר. המלון מציע גם שירות הסעות חינם למרכז העיר פטאיה וסירת מנוע מהירה לאי קו לה (Koh La Island) תמורת תשלום.

    איפה להתארח בפטאיה: טווח בינוני

    אם אתם מחפשים שינה מודרנית בטווח המחירים הבינוני של מותג מהימן, בדקו את הולידיי אין פאטאיה, הכולל חדרים וסוויטות המשקיפים על החוף הראשי של פאטאיה. העיצוב מכוון לים, וכל יחידות האירוח כוללות חלונות מהרצפה עד התקרה ומרפסות עם נוף. עבור משפחות, ילדים מתחת לגיל 18 שוהים בחינם, והמתקנים כוללים מועדון ילדים. בין השירותים באתר תמצאו גם חמש מסעדות, ספא, בריכה חיצונית וחדר כושר.

    מלון טארה קורט (Tara Court Hotel) הוא מלון דירות בוטיק בעל ערך טוב, הנמצא במרחק של קילומטר אחד בלבד בפנים הארץ מחוף ג'ומטיין (Jomtien Beach) מדרום לעיר פטאיה (Pattaya). תוכלו לבחור בין דירות סטודיו ודירות עם חדר שינה אחד או שניים, הכוללות מטבחונים, שולחנות אוכל, אזור מגורים ומיטות ספה לאירוח אנשים נוספים – זוהי בחירה מצוינת עבור משפחות.

    המתקנים באתר כוללים מסעדה אירית, השכרת אופניים ובריכת שחייה חיצונית בקומה ה-7.

    Siam@Siam Design Hotel Pattaya הוא עוד בחירה סולידית עם תמורה טובה. מלון מודרני זה במגדל כולל חדרים צבעוניים ומודרניים עם נוף פנורמי לעיר ולים מחלונות מהרצפה עד התקרה, כמו גם מים מינרליים חינם ואינטרנט אלחוטי ומיטות נוחות.

    הרחק מהחדרים, המתקנים באתר כוללים שלוש מסעדות, חניה ללא תשלום, בריכת שחייה על הגג, אמבט מסאג' עם נופים מדהימים של העיר, ספא וחדר כושר. ארוחת הבוקר כלולה גם היא במחיר. אנשי הצוות ידידותיים לסופר.

    איפה להתארח בפטאיה בתקציב נמוך

    מלון טרבלודג' פטאיה (Travelodge Pattaya) הוא בחירה מצוינת לבעלי תקציב מוגבל, הממוקם במרחק של קצת פחות מ-10 דקות הליכה מחוף פטאיה (Pattaya Beach) ובמרחק של 15 דקות מאזור המדרחוב ההומה של מרכז העיר. החדרים מודרניים, נקיים ונוחים וכוללים טלוויזיות עם מסך שטוח המובנות בקירות; סדינים לבנים פריכים; וכתמי צבע בצורת כוסות מיטה, כריות ואמנות קיר.

    ישנם חדרי משפחה זמינים, וילדים מתחת לגיל 15 שוהים בחינם עם הוריהם בחדרים אלה. המתקנים באתר כוללים מסעדה, בריכה חיצונית עם נוף של מפרץ תאילנד, חדר כושר ושירותי כביסה.

    לינה נוחה ותקציבית ברחוב סואן במיקום נוח במרכז העיר, בדוק את Red Planet Pattaya, הכולל צוות ידידותי וקשוב. החדרים נקיים ומסודרים עם מיטות נוחות ורצפות עץ. המלון ידידותי לילדים וכולל הטבות כגון אינטרנט אלחוטי חינם, חניה ומסעדה באתר. זה גם רק חמש דקות הליכה מחוף הים.

    איפה להתארח בפטאיה למשפחות

    מלון גרנד סקנריה (Grand Scenaria Hotel) הוא מלון ידידותי למשפחות הממוקם במרחק של 2 ק"מ בלבד מחוף פטאיה (Pattaya). החדרים והסוויטות מוארים וצבעוניים עם אמנות במוטיב ים על הקירות. ישנן אפשרויות לחדרים מחוברים עבור משפחות עם ילדים גדולים יותר. המלון כולל גם מועדון ילדים באתר.

    המתקנים במלון כוללים בריכת שחייה מגניבה עם תאורת לילה מתחת למים ומספר אפשרויות שונות למסעדה. ארוחת בוקר כלולה גם כן.

    אתר הנופש נמצא במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מחוף ג'ומטיין (Jomtien Beach), שנמצא חמישה קילומטרים דרומית למרכז העיר פטאיה ונחשב ליפה ביותר מבין החופים הציבוריים. מקום האירוח הידידותי לילדים מציע חדרים מוארים עם רצפות עץ וריהוט כיפי, כגון פופים. חלקם כוללים גם מרפסות עם נוף לעיר, ואחרים כוללים מקלחות פרטיות באוויר הפתוח.

    אם אתם נוהגים, יש חניה באתר, והמלון מפעיל גם הסעות לחוף הים. שירותים אחרים כוללים מסעדה, שתי בריכות שחייה, ג'קוזי וספא.

    איפה להתארח בפטאיה לזוגות

    מלון רויאל קליף גראנד הוא חלק ממתחם של ארבעה מלונות הממוקמים כעשר דקות דרומית לעיר פטאיה על שני חופים פרטיים. זוהי בחירה יוקרתית מצוינת עבור זוגות שרוצים להיות בסביבת נופש הרחק ממרכז העיר הכאוטי למדי.

    החדרים והסוויטות מאופיינים בעיצוב מסוגנן, ובמקרה של הסוויטות, הרבה מקום להסתובב, מטבחים וג'קוזי בחדרי האמבטיה. השירותים המשותפים בין ארבעת אתרי הנופש כוללים כ-11 מסעדות, שני מכוני ספא ושבע בריכות שחייה.

    Rabbit Resort Pattaya הוא בחירה פופולרית נוספת עבור זוגות המחפשים אירוח בסגנון בוטיק. המלון ממוקם ממש מעבר לרחוב מחוף דונגטאן (Dongtan Beach), וכולל חדרים מרווחים ואלגנטיים המעוצבים בסגנון תאילנדי, וכוללים ריהוט רומנטי בעבודת יד ויצירות אמנות צבעוניות בבית ההארחה הראשי בן 100 השנים או בקוטג'ים נפרדים מרובי חדרים.

    זוגות יאהבו גם את בריכת השחייה למבוגרים בלבד ואת האווירה השלווה ברחבי השטח המטופח. המתקנים כוללים חניה חינם, אינטרנט אלחוטי ומסעדה על החוף.

    איפה להתארח בפטאיה ליד שדה התעופה

    אם אתם טסים אל פטאיה או ממנה, תמריאו מנמל התעופה אוטפאו בעיירה באן צ'אנג. שהייה ליד שדה התעופה נוחה לטיסות בשעות הבוקר המאוחרות או המוקדמות. אתר הנופש Moonlight נמצא רק קילומטר משדה התעופה ולמרות הכותרת שלו הוא למעשה מלון קטן.

    החדרים צבעוניים ומסודרים, עם מיזוג אוויר. המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם הסעות מנמל התעופה. דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה, ויש מסעדה במרחק הליכה קצר משם (אך אין אפשרויות לסעודה באתר).

    כמו כן, בסמוך לשדה התעופה בבאן צ'אנג נמצא מלון גרנד גארדן ודירה עם שירות. המלון מציע שירות הסעות לנמל התעופה וכולל חדרים וסוויטות מרווחים ונוחים. יש מסעדה באתר, ושירות חדרים זמין. אם תבחרו לסעוד בחוץ, יש גם מסעדות רבות במרחק הליכה.

    המתקנים במלון כוללים חניה חינם ואינטרנט אלחוטי. יש גם בריכת שחייה, ג'קוזי וחדר כושר קטן באתר.