צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    וויקבורד בכבלים בפטאיה

    וויקבורד בכבלים אינו חדש לפטאיה, היה פארק וויקבורד שהוקם לפני זמן רב בשם Lakeland Cable Ski, שלמרבה הצער נסגר כעת. אל חשש, פארק וויקבורד כבלים חדש בשם Thai Wake Park נפתח במזרח פטאיה.

    מכיוון שהבן שלי פגש שם חברים, חשבתי שאלך לבדוק את המקום ולקבל כמה תמונות וויקבורד לבלוג. למידע נוסף על עלויות הכניסה והמיקום של פארק תאי ווייק פשוט גללו מטה לתחתית העמוד.

    ישנם 2 אגמים בפארק תאי ווייק של פטאיה, אחד למתחילים ואחד לוויקבורד מתקדם יותר. מעגל שלם סביב האגם הראשי הוא סביב 700 עד 800 מטר, על פי החישוב שלי. באגם הראשי יש גם קומץ קפיצות ורמפות. כל הציוד כלול במחיר, כולל וויקבורד, כרית ברכיים, חגורת הצלה וקסדת בטיחות.

    מהו וויקבורד כבלים?

    וויקבורד הוא קצת כמו סקי מים, אלא שבמקום להיגרר על ידי סירה, אתה נמשך על ידי כבל חשמלי שתלוי כמה מטרים מעל האגם. בפארק תאי ווייק בפטאיה הכבל יוצר מעגל שלם של האגם. אתה יכול לבחור להשתמש בוויקבורד או בכריעה. הוויקבורד דומה מאוד לסנובורד, והקניבורד נראה כמו גלשן מיניאטורי.

    מי צריך לנסות וויקבורד?

    וויקבורד נראה כמו כיף, אם אתה מרגיש אנרגטי. וויקבורד הוא אחד הדברים המהנים לעשות בפאטאיה, וכמו כל כך הרבה פעילויות אחרות בפאטאיה, כמו חתירה בצמרות עצים, זה משהו לא ייחודי לפטאיה, אבל זה בהחלט לא נפוץ בתאילנד. אז אם מתחשק לכם אתגר או משהו אחר, או אולי תמיד רציתם לעשות סקי מים, אולי כדאי לכם לנסות את זה.

    הגבלות גיל בפארק פאטאיה תאי

    אני לא רואה שום מידע על הגבלות גיל מינימליות באתר האינטרנט שלהם, אבל אני מרגיש שחייבים להיות כאלה, אז אנא צרו איתם קשר תחילה אם אתם מתכננים לקחת ילדים צעירים לוויקבורד.

    מה יש בתאי ווייק פארק

    מלבד הציוד החינמי, יש חנות, פינת ישיבה, אוכל ושתייה, חניה לרכב, ועל פי אתר האינטרנט שלהם הם מציעים גם לינה.

    מחיר כניסה לפארק המים התאילנדי, פטאיה

    המחירים הסטנדרטיים (אוגוסט 2017) הם כדלקמן, שעתיים: 2 באט, 850 שעות: 4,1 באט, כל היום: 150,1 באט. יש להם מבצעים רבים ושונים והנחות חברות. לקבלת מחירים עדכניים ומבצעים, אנא בקרו באתר האינטרנט שלהם או צרו איתם קשר.

    איפה פארק תאי וויק, פטאיה

    פארק תאי ווייק ממוקם במזרח פטאיה, קרוב לאגם מאבפרצ'אן. למיקום והוראות הגעה במפה, ראו את מפת Google או את Thai Wake Park.

    שעות פתיחה של תאי ווייק פארק פטאיה ופרטים ליצירת קשר

    שעות פעילות :

    • ראשון-חמישי: 9:00-10:30
    • שישי – שבת: 9:00 – חצות

    ליצירת קשר: שימו לב, תאי ווייק פארק מפעיל 3 מיקומים בתאילנד, אז אנא וודאו ששאלותיכם מתייחסות למיקום שלהם בפטאיה.