צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המסעדות המקומיות הטובות ביותר בפטאיה

    source https://www.hotels.com/go/thailand/best-local-restaurants-pattaya

    איפה אתה יכול למצוא את האוכל המקומי הטוב ביותר בפטאיה?

    המסעדות המקומיות הטובות ביותר בפאטאיה כוללות שווקים שוקקים, מסעדות לצד החוף וסועדים לא פורמליים בצד הדרך. עיר החוף היא יעד מצוין לפירות ים איכותיים וטריים בתאילנד.

    כמה מהמנות המקומיות הטובות ביותר של פטאיה כוללות סרטנים, סרטנים, לובסטר או דגים, יחד עם שילובי טעמים חמים וחמוצים ייחודיים. מנות אורז ואטריות פופולריות, לא מעט בגלל מרכיבים טעימים כמו קוקוס, פפאיה, בזיליקום ופתיתי צ'ילי. המשך לקרוא את רשימת המסעדות המקומיות הפופולריות שלנו בפאטאיה.

    1. שוק הלילה תפרסיט

    שוק לילה עסוק עם מבחר נהדר של אוכל רחוב תאילנדי

    טוב עבור:

    • חיי לילה
    • קונים
    • אוכל
    • תקציב

    שוק הלילה Thepprasit מגיש מגוון רחב של אוכל רחוב תאילנדי טעים. הוא ידוע כשוק הלילה הגדול ביותר בפטאיה, וכולל סמטאות רחבות כך שלא תרגישו צפופים בעודכם גולשים בדוכנים הרבים שלו. קחו את הריחות והצבעים הטעימים של מאכלים מקומיים המוצגים במחבתות כסף גדולות.

    מאכלים מקומיים אהובים כוללים ברווז צלוי עם אורז, סאטאי עוף, קארי ומרק אטריות. תוכלו גם לנסות מאכלי ים צלויים כמו דיונונים, סרטנים וסרטנים – יש אפילו מדוזה על מקל. שמור קצת מקום לפינוק מתוק כמו גלידת קוקוס.

    מיקום: 18 Thep Prasit Rd, פטאיה סיטי, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי, 20150, תאילנד

    פתוח: שישי-ראשון 17:30-23:00 (סגור בימים שני עד חמישי)

    2. בית הזכוכית

    מסעדת Oceanside המתמחה בפירות ים עם נוף מדהים

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    בית הזכוכית ידוע באווירה הצוננת שלו, בנופים המדהימים של האוקיינוס ובמאכלי הים הטריים המיוחדים שלו. תוכלו לבחור לשבת בפנים או לצאת החוצה, שם תוכלו לסעוד תחת מטריות מפוספסות ועצי חופה. תוכלו להירגע לצלילי ג'אז רך, ליהנות מהבריזה ומהשקיעה על ארוחה תאילנדית טעימה.

    פירות ים הכינו את הדרך התאילנדית בבית הזכוכית. בין המנות שחובה לנסות כוללות עוגות דגים, אורז מטוגן של פירות ים, ספרינג רול שרימפס או סלט סלמון עם רוטב ליים פיקנטי. ניתן להזמין גם יורה במבוק וטום קאי גאי (tom khai gai – מרק קוקוס).

    מיקום: 5/22 Moo 2 Soi Najomtien 10 Tambon Najomtien Sattahip District, צ'ון בורי, 20250, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-11:<> עד חצות

    טלפון: +66 (0)38 255 922

    3. אמו של ארוי

    אולם אוכל ענק על החוף המגיש פירות ים עם מוזיקה חיה

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    Mum Aroi היא אחת המסעדות הגדולות ביותר בפאטאיה. יש בו חדר אוכל על החוף שמקבל רוח ים נעימה לאורך כל היום. האווירה מהנה באותה מידה, עם תאורה יפה, מוזיקה חיה ובירות קרות כקרח.

    מאמא ארוי מכינה מגוון מנות פירות ים בסגנון תאילנדי, כגון מולים מאודים, צדפות ודיונונים עם עשבי תיבול טעימים, שום ורטבים חמים. נסו את סרטן הסוסים המטוגן המוגש ברוטב קארי מתוק או בס ים בגריל עם שום ופלפלים. תוכלו לשאול את הצוות הידידותי שישמח להתאים את רמות התבלינים כך שיתאימו להעדפתכם.

    מיקום: 83/4 Moo 2, Na Kluea 4 Alley, מואנג פאטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-11:<> עד חצות

    טלפון: +66 (0)38 223 252

    4. שוק הלילה בואה קאו

    שוק לילה מהנה להתרועע וליהנות ממאכלים מקומיים

    טוב עבור:

    • חיי לילה
    • קונים
    • אוכל
    • תקציב

    המקומיים נוהרים לשוק הלילה בואה קאו (Bua Khao) בזכות מגוון אוכל הרחוב והאווירה הכיפית שבו. קחו את המראות מעוררי התיאבון של סאטאי חזיר, רגלי עוף ווינרים על מקלות, יחד עם ניחוחות טעימים של בשרים על האש.

    שוק הלילה בואה קאו הוא מקום נהדר לנסות מאכלים מקומיים בפטאיה. חובה לנסות את פאד תאי, מנת אטריות אורז מוקפצת עם שרימפס, בוטנים, ביצים ונבטים. אם אתה מרגיש אמיץ, אתה יכול לנסות חרקים מטוגנים, אשר הולכים טוב עם בירה קרה נחמד.

    מיקום: 350 Moo 9, מרכז פטאיה קלאנג 13 סוי בואה קאו, נונגפרו, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי, 20150, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-02:00

    טלפון: +66 (0)81 377 8167

    5. שוק הלילה של פארק פטאיה

    שוק לילה מודרני עם מאכלים מקומיים, בירה מהחבית ומזכרות

    טוב עבור:

    • חיי לילה
    • קונים
    • אוכל
    • תקציב

    שוק הלילה פטאיה פארק (Pattaya Park Night Market) הוא אתר קניות מקורה והומה עם מגוון דוכנים המוכרים אוכל תאילנדי. הוא מודרני, נקי ומואר היטב ובחדרים יש שילוט צבעוני. העיניים שלכם לא יידעו איפה לנוח בזמן שאתם אוכלים את מגש המאכלים המקומיים וכוסות של פירות טריים ושייקים המוצגים על דלפקי שכבות. הדוכנים מסבירי הפנים מוסיפים לאווירה הנינוחה עם הבלגן הידידותי שלהם.

    תוכלו ליהנות מערב נעים בחוץ בשוק זה, בו תוכלו לטעום מאכלים מקומיים אהובים ולעיין בדוכני המזכרות. פירות ים וצלעות מבושלים על גריל פחמים ומוגשים עם רטבים פיקנטיים. אזרו אומץ ונסו חרקים מטוגנים לפני שתשטפו אותם עם בירה קרה מהחבית.

    מקום: פאטאיה סיטי, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי, 20150, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-1:<> עד <>:<>

    6. סוטנגראק פטאיה

    מסעדת פירות ים קלאסית על החוף עם מוזיקה חיה

    טוב עבור:

    • חיי לילה
    • אוכל

    Suttangrak Pattaya היא מסעדה ותיקה בה המקומיים נהנים מהמנות האהובות עליהם באווירה יפה. בלילה, מסעדת חוף זו תוססת אך רומנטית, עם מוזיקה חיה ונופי שקיעה מדהימים.

    התפריט הנרחב כולל מגוון של פירות ים טריים, כגון סרטן פלפל רך, חביתת צדפות וסרטנים מוקפצים עם שום צ'ילי. תוכלו גם ליהנות מדיונונים מטוגנים עם קארי ביצים מלוח, לוקוס מטוגן בשמן עמוק עם רוטב חמוץ מתוק ולובסטר אפוי ברוטב גבינה פיקנטי. לאחר הארוחה, תוכלו להישאר בערב וליהנות ממשקאות קרים, מוזיקה טובה ובריזה מהאוקיינוס.

    מיקום: 99 Na Jomtien, מחוז סאטאהיפ, צ'ון בורי, 20250, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-10:00

    7. ריאות סאוואי מאכלי ים

    מסעדה נעימה על החוף המגישה מנות פירות ים בסגנון תאילנדי

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    מסעדת החוף Lung Sawai Seafood היא מסעדת חוף המתמחה במאכלי ים בסגנון תאילנדי. מקומות הישיבה הפתוחים מעץ, הצמחייה והנוף היפה של האוקיינוס יעניקו לכם תחושה ביתית. חניה זמינה מעבר לפינה, אבל רוב התיירים מגיעים למקום הזה באמצעות songthaew, טנדר שהוסב לאוטובוס באוויר הפתוח.

    במאכלי הים של Lung Sawai מגישים סרטני שום מטוגנים וסלט ביצי סרטני פרסה פיקנטי. המסעדה מכינה רוטב פירות ים משלה, שהוא חריף וחריף להפליא. סיימו את הארוחה עם אורז דביק מנגו, קינוח תאילנדי קלאסי.

    מיקום: 31/1 Na Jomtien, מחוז סאטאהיפ, צ'ון בורי, 20250, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-10:00

    טלפון: +66 (0)38 231 398

    8. מסעדת ירקות מעופפים

    מסעדה משפחתית המגישה מנות תאילנדיות עם השפעות סיניות

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    מסעדת Flying Vegetable היא מסעדה משפחתית בצד הדרך המגישה מנות תאילנדיות עם השפעות סיניות. כאן מוצגים מגשים גדולים של מנות ירקות, בעוד תרנגולות שלמות וברווזים תלויים במארז מחמם. המסעדה עומדת מדי פעם בשמה, כאשר הירקות המבושלים בווק המחומם עולים באש ונזרקים לרחוב.

    התפריט הנרחב מגיע עם תמונות, מה שמקל על תיירים להזמין. לכו על קלאסיקה תאילנדית כמו סום טאם, סלט פפאיה ירוקה עם שעועית, סרטנים מלוחים, שזיף וליים. אם אתם מרגישים אמיצים, נסו משהו חדש כמו מרק בטן דגים או מעי חזיר כבושים.

    מיקום: 241 Central Pattaya Rd, מואנג פאטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי, 20150, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 16:00-02:30

    טלפון: +66 (0)91 882 1676

    9. נאי פום טום-יאם אטריות חזיר

    מקום בילוי מהנה המגיש מאכלים מקומיים אהובים

    טוב עבור:

    • חיי לילה
    • אוכל
    • תקציב

    אטריות החזיר Nai Poom Tom-Yum פתוחות 24/7, כך שתוכלו לעצור לנשנוש מהיר או להישאר לארוחת ערב מאוחרת. הוא משדר אווירה נקייה ורעננה, עם שולחנות בסגנון משטחים, ספסלים תואמים וקירות מרופדים במדפים של תבלינים בבקבוקים.

    כאן תוכלו לנסות את הטום יאם האהוב המקומי, מרק אטריות חמוץ וחמוץ עם שרימפס, סרטנים וסרטנים, או מו קרוב (moo krob – בטן חזיר פריכה ומטוגנת בשמן עמוק) עם רוטב טבילה חריף ליים. אם אתם אוכלים עם חברים, עליכם להזמין מנות קטנות לשיתוף כך שתוכלו לטעום מגוון טעמים תאילנדיים.

    מיקום: 9 120/17 Bang Lamung District, צ'ון בורי, 20150, תאילנד

    טלפון: +66 (0)81 983 4331

    10. אטריות בקר ג'ה טו

    מגרש אוכל מיני עם דוכנים המגישים מנות אטריות תאילנדיות וקינוחים

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    מסעדת Jae Tho Beef Noodles היא מתחם אוכל קטן עם מספר דוכנים המגישים מנות מקומיות קלאסיות. האווירה נינוחה וקז'ואלית, עם פינת אוכל מקורה למחצה המארחת שפע של שולחנות וספסלים משותפים.

    נסו את תבשיל מרק אטריות הבקר הייחודי שלו, שעשוי מציר בקר עשבי תיבול כהה ואטריות אורז לעיסות. ניתן גם להזמין מנת אטריות בהתאמה אישית, המאפשרת לכם לבחור בין בשרים שונים, תוספות וכמובן רמות תבלינים. מהדוכנים האחרים אפשר לקבל תוספות כמו סום טאם (סלט פפאיה ירוקה) וממתקים כמו Roam Meat, קינוח צונן שעשוי מחלב קוקוס, טפיוקה, תירס, בטטה, שעועית, ג'קפרוט ושורש לוטוס.

    מקום: פאטאיה סיטי, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-4:00

    טלפון: +66 (0)89 833 1988