צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מועדוני הלילה הטובים ביותר בפטאיה

    איפה לחגוג בלילה בפטאיה?


    מועדוני הלילה הטובים ביותר בפטאיה הם חלק גדול ממה שהופך את העיר ליעד מסיבות מפורסם כל כך. הם ממוקמים בעיקר לאורך רחוב ווינגינג המפורסם, ומושכים את חיות המסיבות המחפשות בילוי לילי תוסס בעיר במשך עשרות שנים. חלקם מתהדרים במערכות סאונד ותאורה חדשניות ומושכים יותר ויותר תקליטנים בינלאומיים גדולים.

    מבחר המוזיקה העיקרי הוא האוס, EDM, טראנס, היפ הופ ו-R&B, כאשר כמה מהמועדונים הגדולים יותר, מרובי החדרים, מנגנים על פני כל הספקטרום. בעוד שברוב המקומות יש כמה רקדני מופעים, מועדוני הלילה של פטאיה עוסקים בהנאה מהמוזיקה ובהנאה, בניגוד למקומות חיי הלילה האחרים שתמצאו לאורך רחוב ווקינג.

    1. דיסקוטק מיקסקס פטאיה

    באלי האי פלאזה

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    Discoteque Mixx הוא הנוצץ ביותר מבין מועדוני הלילה בפטאיה והוא פופולרי להפליא כתוצאה מכך. הוא ממוקם בקומה העליונה של הבניין, ממש מעבר לקצה רחוב ווקינג, וכולל למעלה מ-900 מ"ר של שטח רצפה המחולק לשני חדרים – מועדון Rouge המעוצב בפאר המנגן מוזיקת היפ הופ ו-R&B וקריסטל פאלאס המודרנית והפאנקית. האוס וטראנס קהל צעיר ותוסס נמשך על ידי תקליטנים מקומיים ובינלאומיים בעלי שם גדול, היוצרים אווירה כיפית ושומרים על המקום עמוס לאורך כל הלילה.

    מיקום: 311 Moo 10, באלי-האי פלאזה קומה 3, רובע באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    פתוח: שישי-שבת בין השעות 9:00-2:00

    טלפון: +66 (0)61 621 3000

    2. לוציפר 2.0

    מדרחוב

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    לוציפר 2.0 הוא אחד ממועדוני המדרחוב הוותיקים והמבוססים ביותר בפטאיה, אם כי מעודכן עם שיפוץ נרחב. זה עדיין נחשב המקום הטוב ביותר בפטאיה עבור היפ הופ. המועדון מחולק לשני אזורים, ששניהם חולקים את אותו עיצוב בסגנון גיהנום, כמו פנים של מערת תופת. האזור הקדמי הוא בדיוק כמו בר רגיל ונינוח למדי, בעוד שבחדר הראשי בהמשך יש להקה חיה מצוינת ורמקולים בקול רם יותר ממחצית המועדון! לא אחד המועדונים הגדולים ברחוב, אבל זה בהחלט אחד הפופולריים ביותר וזה בדרך כלל ארוז עד 2 בלילה.

    מקום: Walking St , פאטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    3. חנות ממתקים

    מדרחוב

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    חנות ממתקים נראית קצת כמו מועדון חוף מבחוץ, עם עצי דקל, מזרקות וכיסאות וספות גדולים ורכים. בהמשך הדרך, תמצאו בר מרכזי ארוך, רחבת ריקודים קטנה אך עמוסה והופעה חיה נהדרת שמנגנת היפ הופ ו-R&B משעה 9:<> ואילך. למרות העובדה שהחלל סביב הבמה מעט צפוף, יש מאחוריו הרבה מקום שבקושי נעשה בו שימוש, שם תמצאו כמה שולחנות ביליארד והשירותים. אחד השמות העתיקים ביותר במדרחוב, קנדי שופ פופולרי במיוחד בקרב תאילנדים מקומיים.

    מקום: Walking St , פאטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    טלפון: +66 (0)95 551 2004

    4. דיסקו ימי

    מדרחוב

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    מארין דיסקו הוא מועדון הלילה המקורי בפטאיה. זה כבר באזור המדרחוב במשך עשרות שנים ונשאר פופולרי מאוד עם המקומיים והתיירים. הוא עבר מודרניזציה כבדה, עם מסכי LED בהירים לאורך החזית ומערכות תאורה וסאונד מודרניות בפנים, כך שהוא לא מראה את גילו המכובד. מרין, שמנגנת מוזיקת האוס ו-EDM, עסוקה מאוד בסביבות השעה 1:<> ונשארת כך עד השעות המוקדמות של הבוקר.

    מיקום: 114 Walking St , פטאיה סיטי, אמפו באנג לאמנג, צ'ון בורי 20260, תאילנד

    5. מועדון נדודי שינה פטאיה

    מדרחוב

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    ממוקם מעל iBar הפופולרי, בערך באמצע הדרך לאורך רחוב ווקינג, Club Insomnia מתגאה בעיצוב מסוגנן, מערכות סאונד ותאורה נהדרות ורחבת ריקודים גדולה אך עמוסה מאוד, עם במות קטנות לרקדניות המופע. העמוס ביותר אחרי חצות, במיוחד לקראת סוף השבוע, לוח השנה מנוקד בערבי נושא מיוחדים קבועים שהם תמיד מהנים ותוססים. תקליטנים אורחים מרשימים ואורחים בינלאומיים מזדמנים מנגנים שילוב טוב של רצועות היפ הופ, האוס ו-EDM וגם מחירי המשקאות סבירים למדי, מה שהופך אותו למקום פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד.

    מיקום: 110/2 Walking St, פטאיה סיטי, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    פתוח: כל יום משעה 17:00 עד מאוחר

    טלפון: +66 (0)38 711 322

    6.808 מועדון לילה

    מדרחוב

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    ממוקם ממש מעל חנות הממתקים, 808 כנראה יש את העיצובים המסוגננים והחדשניים ביותר של כל מועדון בפטאיה. הוא מורכב מהרבה אזורים קטנים ומדורגים המובילים בהתמדה לבר הראשי המואר באור בהיר קרוב לבמה, מה שמעניק למקום צורה כמעט דמוית קולוסיאום. משמעות הדבר היא שבעוד שאתה וחבריך יכולים ליהנות ממידה מסוימת של הפרדה סביב אחד השולחנות הרבים, זה גם הופך את הריקודים לקצת יותר מסובכים מכיוון שאין קומה שטוחה אחת גדולה. הוא מנגן שירים נהדרים של האוס ו-EDM, וזהו מקום אופנתי ואופנתי שזוכה בתואר "מועדון מהשורה הראשונה".

    מקום: Walking St , פאטאיה, מחוז באנג לאמנג, צ'ון בורי 20150, תאילנד

    טלפון: +66 (0)81 175 6031