צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    גן נונג נוץ'

    גן נונג נוך: הגן הבוטני הטרופי המפורסם של פטאיה

    כ-20 ק"מ מפטאיה נמצא הכפר נונג נוך, ביתו של הגן הבוטני הטרופי המפורסם נונג נוך. אזהרה כאן – זה לא רק טרופי, כפי שתראו כשתעברו על המאמר הזה. כמו כן, זה לא רק גינה, זה הרבה יותר.

    את הפופולריות העצומה של נונג נוך ניתן לשפוט מהעובדה שמעל 2000 מבקרים מרחבי העולם מבקרים בגן זה המשתרע על פני 500 דונם מדי יום.

    זמני גן נונג נוך: 8:6-<>:<>

    דמי כניסה: 500 THB למבוגרים (ילדים מתחת לגובה 90 ס"מ הולכים חינם)

    כמו גנים ברמה הגבוהה ביותר, נונג נוך פטאיה יכול להשוות בפאר בוטני עם גן קיו של לונדון או גן לונגווד של פילדלפיה. מה שלמעשה מייחד את כפר התרבות נונג נוך הוא מגוון הבידור האחר המוצע מלבד מה שניתן לצפות מגן ברמה עולמית.

    במקום אחר תמצאו מופעי ריקוד מסורתיים מרהיבים, פסלי חיות, עיבודי סלעים, מופעי Muay Thai, גן חיות קטן, פרויקט שימור חיות בר, מופעי פילים, הדגמות אמנויות לחימה, אגף המוקדש לפירות תאילנדיים אקזוטיים ומסאג'ים טיפוליים.

    הגן הבוטני הטרופי נונג נוך: ערכות נושא

    מתווה הגן מתמקד בנושאים. אזורים מוקצים לפיתוח נפרד של כל נושא. בגן הפסלים לבעלי חיים יש פיסול אטרקטיבי של בעלי חיים כמו נמרים, צבאים, גמלים ולמות.

    קטע נוסף מבוסס על תבנית הגן בארמון ורסאי בצרפת ומשתרע על פני 10 דונם.

    הגן האיטלקי מחולק בטוב טעם למקטעים על ידי גידור קצר (קצר כך שהגידור אינו חוסם את הנוף הכולל). פזורים על פני הקטע פסלים יפים ומבנים כיפה, מה שמזכיר את איטליה של הרנסנס.

    ואז יש את גן סטונהנג ', הכולל סידור מעגלי של סלעים דומים לאלה בסטונהנג 'בבריטניה.

    ישנם גם קטעים נפרדים לסחלבים, דקלים, צמחי מדבר, בונסאי וכן הלאה.

    שביל מוגבה הוקם כדי לתת למבקרים מבט ממעוף הציפור על גנים נושאים אלה.

    בגבעת הפרפרים יש צמחים בצבעים שונים המקובצים במעגלים. עיגולים אלה יוצרים תמונה של כנפי פרפר.

    אנשי השימור יתעניינו לדעת שישנו קטע נוסף המיועד לציקדידים. צמחים אלה הם מין בסכנת הכחדה ונבדלים מצמחים אחרים בכך שהעלים שלהם גדלים ישירות מהגזע. הגן הטרופי נונג נוץ' מתגאה גם בכך שיש לו בנק גנים של המין.

    מופע הפילים ומופע התרבות התאילנדית הן שתי תוכניות משעשעות וצבעוניות במיוחד. ישנן מספר הופעות במהלך היום והמבקר יכול לתכנן את הטיול שלו כך שיכלול את אלה. המופע התרבותי כולל את היופי החינני של ריקודים תאילנדיים מסורתיים. תצוגת אמנויות הלחימה מהנה באותה מידה – אם כי בקצה השני של הספקטרום!

    נונג נוך פטאיה: להגיע לשם ולחקור את הגן

    אם אתם מגיעים מבנגקוק, תצטרכו לחצות את פטאיה. אתה יכול לקחת אוטובוס משדה התעופה בבנגקוק למרכז פטאיה, ואז לקחת מונית. מרכז פטאיה לנונג נוך נמצא כ -30 דקות בכביש.

    מחיר הנסיעה במונית מבנגקוק לנונג נוך הוא כ-1400 באט תאילנדי (THB) (כולל אגרה). כמו באופן כללי, לעשות משא ומתן על הנסיעה מראש.

    הפארק ענק – מעל 500 דונם בסך הכל. מומלץ לתקצב לפחות יום שלם. אם אתה רץ קצר של זמן, אתה יכול לשקול שירות הסעות בפארק, ואם אתה עושה זאת, אתה יכול לראות את רוב הפארק בתוך כ 6 שעות.

    שקול לשכור אופניים. אם נמאס לכם ללכת, תוכלו גם לקחת הפסקה בצורה של רכיבה על פילים (אם כי איננו ממליצים על כך), או לשכור סירת משוטים על אגם.

    הקרקע שעליה עומד הפארק נרכשה בשנת 1954 עבור מטע. לאחר מכן, בשנת 1980, גברת נונגנוך, אחת הרוכשות, החליטה להשתמש בו לגן בוטני.

    מאז הפכו גני נונג נוך לא רק לאטרקציה מרכזית בפטאיה, אלא גם לאחד הגנים הבוטניים הטרופיים הטובים בעולם.